Неділя, 27.05.2018, 04:01
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Ознаки наявності проблем у навчанні тарекомендації щодо їх подолання

ОЗНАКИ НАЯВНОСТІ ПРОБЛЕМ У НАВЧАННІ
ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЇХ ПОДОЛАННЯ

 

Проблеми учня

Рекомендації щодо їх подолання

Має труднощі у відтворенні теоретичних положень, визначенні частин висловлювання тощо

Читати, переказувати маленькими уривками

Не може відтворити формулу, закон, твердження, пояснити схему, орфограму

Багаторазово повторювати, тренувати пам’ять, фіксувати основні положення в «пам’ятці» протягом уроку

Не вміє використовувати формули, закони, схеми

Вчити користуватися алгоритмом, виконувати однакові вправи за зразком

Має труднощі в побудові цілісної розповіді

Навчати працювати за планом, давати аналітичні пояснення. Ставити питання про основний зміст прочитаного

Не цікавитися додатковою літературою

Рекомендувати додаткову літературу на уроці незалежно від програмних завдань

Неуважний у той час, коли потрібно зосередитись

Активізувати увагу всіх учнів на уроці, не допускати зниження рівня дисципліни, використовувати різні методи й форми викладання

Байдужий до своїх успіхів чи невдач, неохайно виконує роботу, за яку не ставлять оцінок

Заохочувати найменші зусилля та успіхи, не залишати без уваги домашні завдання та роботу на уроці, перевіряти всі роботи слабких учнів

 

ПРОФІЛАКТИКА НИЗЬКОЇ УСПІШНОСТІ

 

Етапи уроку

Акценти в навчанні

У процесі контролю за підготовленістю учнів

Спеціально контролювати засвоєння питань, які зазвичай викликають в учнів найбільші утруднення.

Ретельно аналізувати та систематизувати помилки, яких припускаються учні та концентрувати увагу на їх усуненні.

Контролювати засвоєння матеріалу учнями, які пропустили попередні уроки.

Після закінчення вивчення теми чи розділу узагальнювати підсумки засвоєння школярами основних понять, правил, умінь і навичок

Під час викладання нового матеріалу

Перевіряти в процесі уроку міру розуміння учнями основних елементів матеріалу, який викладає вчитель.

Застосовувати засоби підтримки інтересу до засвоєння знань.

Забезпечувати різноманітність методів навчання

Під час проведення самостійної роботи учнів на уроці

Підбирати для самостійної роботи завдання з найсуттєвіших, складних розділів навчального матеріалу.

Інструктувати про порядок виконання роботи. Стимулювати запитання до вчителя за умови утруднень у самостійної роботі.

Навчити вмінню планувати роботу, виконувати її у потрібному темпі та здійснювати контроль за виконанням

Під час організації позакласної самостійної робот

Забезпечити в ході домашньої роботи повторення пройденого матеріалу.

Чітко інструктувати про порядок виконання домашньої роботи

 

Категорія: Мої статті | Додав: Поділ (03.12.2013)
Переглядів: 251 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: